طراحی آشپزخانه مدرن و کلاسیک

ایده عالی و مناسب

یک ایده عالی و مناسب برای طراحی آشپزخانه مدرن, کنترل قوی بین کف، دیوار و کابینت آشپزخانه است. به طور نمونه اگر شما فضای محدودی در آشپزخانه دارید، برای طراحی مدرن باید از کابینت های با ذخیره سازی عالی برخوردار شوید مانند کابینت هایی که قلاب های آویزان دارند. از یخچال های یکپارچه استفاده کنید. استفاده از تن های خنثی باعث می شود که یک آشپزخانه کوچک به نظر برسد. میز آشپزخانه را می توانید از سنگ گرانیت جلا داده شده و سخت انتخاب کنید.

انعطاف پذیری و آزادی عمل

انعطاف پذیری، آزادی عمل زیاد و طراحی مدرن و ساده کابینت ها زیر، در قسمت فضاهای کنجی و گوشه های بلند آشپزخانه ها به اوج خود می رسد. درون کشوها، قفسه های کشویی توکار جاسازی شده که در سریعترین زمان ممکن دسترسی شما به وسایل را فراهم و در یک چشم بهم زدن نیز آنها را از دید پنهان می کند.

کابینت های مخصوص کنج

کابینت های مخصوص کنج آشپزخانه باعث می شوند حتی یک سانتی متر از فضای آشپزخانه نیز بیهوده و بی مصرف نماند. حتی اگر آشپزخانه کوچکی دارید حتما سعی کنید قبل از نصب کابینت ها، به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.

پروژ های طراحی

پروژه های طراحی آشپزخانه شرکت دکوراز  در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و اجرا شده است . متریالهای کار شده ممبران ، ام دی اف ایرانی و ترک می باشد.طراحی های این شرکت منحصر به فرد بوده و تلاش بر این بوده که اصول طراحی ها بر طبق قوانین معماری و طراحی بکار برده شود .امروزه آشپزخانه یکی از مهمترین فضای هر خانه میباشد که توجه به آن باعث آرامش و تسلی خاطر اعضای خانواده میشود .

محل طبخ غذا

آشپزخانه محل طبخ غذا برای خانواده و یکی از محل هایی است که اعضای خانواده در آن جمع میشوند و صحبت میکنند، پس یکی از مکانهای ارتباطی و باعث تحکیم اعضای خانواده میشود . جهت مشاوره رایگان برای بهتر کردن فضای آشپزخانه خود لطفا تماس بگیرید و از امکانات شرکت استفاده کنید. جهت زیبایی و داشتن فضایی مطلوب در آشپزخانه خود همین امروز تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتردر زمینه اصول طراحی آشپزخانه لطفا کلیک کنید .